pondělí 22. června 2015

Raw Nutella z avokáda





Dlouho jsem se dokopávala k tomuto receptu uchýlit...přece jen sladký čokoládový krém se u nás doma tolik nevede, ale tenhle recept se mi tak dlouho líbil a tak dlouho jsem na něj narážela, že mi to nedalo a zkusila jsem ho doma. A výsledek? S rukou na srdci můžu říct, že to bude zřejmě má nová závislost :D Trochu jsem jej okořenila dle vlastních surovin, ale jestli komukoliv nebudou  sedět, můžete prakticky do mixéru naházet vedle avokáda a kakaa, co se vám zlíbí .)

★  ★  ★  ★ 
Na cca 250 ml potřebujete:
  • jedno zralé avokádo
  • tři hrsti datlí (nebo jakékoliv sladidlo, které používáte vy)
  • 3 lžíce kakaového prášku
  • 2 lžíce kokosové oleje
  • 1 lžíce vanilkového extraktu
  1. Pokud se pustíte do varianty s daltemi, je třeba je nechat na pár hodit předem namočené ve studené vodě, aby změkly a neodrovnali jste si mixér :)
x
Jak na to:
  1. Avokádo si rozkrájejte, zbavte ho slupky a dejte do mixeru a rozdrťte jej na krém.
  2. Přidejte do mixéru zbývající suroviny - tj. kakaový prášek, kokosový olej, vanilkový extrakt a zcezené datle (nebo cukr, javorový sirup, stévii - prostě to, na co jste zvyklí). Vše důkladně rozmixujte do hladka.

Jako výsledek krátkého snažení je pro Vás opravdu božský a hlavně zdravý čokoládový orgasmus :)

Tip: Pokud se nechcete vzdát oříškové příchuti, rozdrťte si předem lískové oříšky a umixujte je s ostatními ingrediencemi.

B.

Žádné komentáře:

Okomentovat