sobota 25. dubna 2015

Salát z červené řepy s rukolou


Dlouho jsem měla červenou řepu zafixovanou jen jako ingredienci pro nakládání, maximálně jakou součást boršče (který je taky neskutečně super). Postupně jsem se s ní seznamovala, pekla jsem ji a vařila, až mě jednou napadlo ji sníst prostě jen tak – syrovou. A zjistila jsem, že to je neskutečná lahoda! Plus taky přímo vitaminová bomba a má spoustu příznivých účinků na tělo – pomáhá vylučovat z těla jedovaté látky, díky velkému obsahu vlákniny pomáhá se střevní peristaltikou, posiluje srdce, cévy a má kladný účinek na žaludek. Navíc – červená řepa roste v našich zeměpisných podmínkách a to považuju za jednu z jejích velkých výhod.

Pojďme tedy tuto rudou krásku vykuchat a sníst!


★  ★  ★  ★ 

Potřebujeme:
1 větší bulvu červené řepy (cca 0,5kg)
1 balení rukoly
Balzamikový ocet – cca 1-2 lžíce
Olivový olej – 1 lžíce
Šťáva z poloviny citronu

Jak na to:
Červenou řepu oloupeme a nastrouháme nahrubo. Přidáme umytou rukolu, balzamikový ocet, olivový olej a šťávu z poloviny citronu. Promícháme a konzumujeme nejlépe v tmavém oblečení, pokud jste stejný prasátko jako já :D

Dobrou chuť!


♥ H.

Žádné komentáře:

Okomentovat